Vi är övertygade om att när vi bidrar till ett bättre samhälle så skapar vi också mening i det vi gör. Det ger oss engagemang och vår arbetsglädje ger oss kreativteten att hitta nya lösningar åt våra kunder.
Vi bygger i stort sett allt vi gör på Stanfords universitets entreprenörsmodell, på agil projektledningsmetodik, Design Thinking och Prototyping.
Vi vill ha snabba, smidiga, enkla och anpassningsbara lösningar.
Vi utgår alltid från människan i centrum och från att vi vill bidra till en grön, hållbar och lönsam samhällsutveckling.
Människan i centrum hjälper oss att se effekten när vi tänker nytt, kreativt och stort. Att se de stora disruptiva teknologiskiftena och bygga upp affärsmodeller på dessa förändringar betyder också att man måste värdersätta människans välmående. Att sätta kunden i centrum.
STEG 1
Allt börjar med att vi tillsammans med kunden identifierar verkliga behov och krav.
STEG 3
Teamet analyserar och bygger bästa möjliga lösning.
STEG 2
Metroscape sätter ihop ett effektivt team för att hjälpa kunden.
STEG 4
Överlämning, utvärdering och implementering hos kunden.
Stycken är de viktigaste byggstenarna för hemsidor. För att ändra innehållet i denna text dubbelklickar du bara här eller klickar på Redigera text. Du kan också ändra stilen här.
Global Produktledning: 90%
Emobility: 80%
Landskapsarkitektur: 95%
MARC SCHILDT
VD
Erfaren entreprenör med över 20 års kompetens av produktledning, kommersiella lanseringar och att styra teknologiska utvecklingsprojekt.
TERESE SCHILDT
PROJECT MANAGER
Mycket kompetent projektledare med mångårig erfarenhet av att leda, utveckla och planera i mångkulturella miljöer.
ANNIE MONACO
Marketing Manager
Vårt ansikte mot omvärlden. Marknadsför Metroscape AB´s onlineprofil.
Copyright © Alla rättigheter förbehållna